loading...

lemonseo

seo

بازدید : 738
11 زمان : 1399:2

تانك ازت به منظور نگهداري ازت مايع استفاده مي شود و براي مراكز ناباروري، سرم سازي، درمانگاه ها، مراكز داروسازي و .... مناسب مي باشد. از جمله خدمات ما در زمينه فروش تانك ازت مي توان به موارد زير اشاره كرد: واردات انواع تانك ازت كمپاني MVE آمريكا در حجم‌هاي 3 ، 7 ، 35 ليتري و در سري‌هاي مختلف ( ET ، XC و … ) نماينده فروش كمپاني چيني توليد كننده تانك ازت طرح MVE در سري و حجم‌هاي مختلف ( 3 ، 6 ، 10 ، 35 و 60 ليتري ) لازم به ذكر است كه تانك‌ هاي ازت MVE از نظر كيفيت هم تراز با رقيب آمريكايي خود مي باشد و قيمت مناسب تري دارد. كليه تانك هاي ازت يكسال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش دارند. تعمير و سرويس تمامي تانك ازت ها توسطمتخصصين در اين حوزه انجام مي شود.

هنگام استفاده از تانك ازت مايع به موارد زير توجه كنيد:

  • تانك ازت نيتروژن شما بايد حتما در محيطي خلوت انبار شود
  • سرما آسيبي به تانك نخواهد زد اما مكانهايي كه ممكن است گرم شوند مثل اتاقهاي ژنراتور ميتوانند باعث تسريع در تبخير نيتروژن مايع شوند.
  • تانك نيتروژن شما نبايد روي سيمان قرار گيرد چون ممكن است به تانك آسيب بزند . تانك شما حتما بايد روي قطعه يا پايه ي چوبي قرار گيرد تا از هرگونه صدمه به كف تانك جلوگيري شود.
  • هميشه حمل تانك ازت بايد به صورت عمودي صورت گيرد.
  • به جهت اينكه تانك هاي ازت يك جداره خلاء دارد،دقت و مواظبت كامل بايد صورت گيرد.

شركت آبان مهر نماينده واردات و فروش انواع تانك ازت كمپاني YDS چين در حجم‌هاي 3 ، 6 ، 10 ، 20 ، 35 ، 47 و 60 مي باشد. تانك‌هاي ازت YDS با وجود قيمت پايين تر، كيفيتي معادل همتاي آمريكايي دارد. شايان ذكر است كليه مخازن نيتروژن همراه با يك سال گارانتي و ده سال خدمات پس از فروش ارائه ميگردند. همچنين تعمير و سرويس انواع تانك ازت توسط كارشناسان مجرب اين شركت انجام مي‌پذيرد.

بازدید : 783
11 زمان : 1399:2

بازرگانى تصفيه ايران با 15 سال سابقه در ضمينه واردات، مونتاژ و توزيع دستگاه تصفيه آب اين افتخار را داريم كه با بهترين كيفيت بهترين دستگاه تصفيه آب خانگى، نيمه صنعتى و صنعتى را مبنا بر نياز مشترى با قيمت بسيار مناسب ارائه ميدهيم.

به همت برترين متخصصان و با جمع آورى بهترين برندهاى صنعت آب و با تنوع بسيار بالاى محصولات سعى بر اين بوده تا همواره بتوانيم نياز همكاران گرامى را براورده و محصولى با كيفيت ارائه دهيم.

بازرگانى تصفيه ايران با بيش از پنجاه نمايندگى در سراسركشور اين افتخار را دارد تا با واردات ، مونتاژ و پخش محصولات تصفيه آب در سراسر كشور همراه با خدمات پس از فروش دستگاه تصفيه آب و گارانتى معتبر بى قيد و شرط با كيفيت ترين محصولات را در اختيار همكاران محترم در سراسر ايران قرار دهد

توانسته ايم با بهره گيرى از آخرين تكنولوژى روز دنيا و با مجموعه اى كاملاً حرفه اى با مونتاژ روزانه بيش از پانصد دستگاه در ضمينه توليد كننده دستگاه تصفيه آب شناخته شويم و همچنين با واردات اختصاصى برخى از برند هاى روز دنيا به صورت انحصارى به عنوان واردكننده دستگاه تصفيه آب فعاليت كنيم

همچنين بازرگانى تصفيه ايران از كليه همكاران، بنكداران، توليدكنندگان محترم كه در ضمينه تصفيه آب فعاليت دارند دعوت به همكارى مينمايد. شما ميتوانيد براى اطلاع از قيمت دستگاه تصفيه آب و همينطور خريد دستگاه تصفيه آب به صورت عمده با ما در ارتباط باشيد.

بازدید : 752
11 زمان : 1399:2

محصولات hach بهترين تجهيزات و مواد شيميايي مورد نياز جهت آناليز كمي و كيفي آب در دنيا مي باشد.

محصولات شركت hach در زمينه هاي ذيل كاربرد دارد :

  • پارامترهاي آب آشاميدني،فاضلاب و تصفيه آب
  • آناليز آزمايشگاهي و درمحل،آناليز فرآيندي و نمونه برداري
  • كاربردهاي شهري ، صنعتي و تحقيقاتي

بهترين گزينه سيستم هاي آزمايشگاهي جهت اندازه گيري دقيق ، سريع و آسان پارامترهاي آب و فاضلاب در سراسر جهان محصولات hach آلمان است.

انواع اسپكتروفتومتر UV-Visible ، روميزي و قابل حمل مناسب براي كليه آزمايشگاه ها و واحدهاي صنعتي، آموزشي و تحقيقاتي ، با بيش از 250 برنامه جهت آناليز دقيق پارامترهاي آب وفاضلاب مطابق با استانداردهاي جهاني ، قابليت برنامه ريزي دلخواه توسط كاربر ، اسكن طول موج DR1900 , DR3900 , DR6000

كلر سنج ديجيتال Pocket Colorimeter فتومتر پرتابل DR900

انواع كدورت سنج روميزي ، پرتابل ( Turbidity meter ) 2100N , 2100AN , 2100Q

راكتور COD با قابليت برنامه ريزي، مناسب براي انواع ويالهاي 13 ، 16 و 20 ميلي متري سيستم هاي سريع كجلدال DRB200 , Digesdahl

انواع pH متر ، هدايت سنج (EC meter) ، اكسيژن متر (DO meter) با خاصيت لومينسانس ، مولتي پارامتر روميزي ، پرتابل سري HQ و Sension

BODمتر شش خانه با قابليت رسم نمودار سنسور LBOD BOD Trak II

تيتراتورهاي اتوماتيك

آنالايزر TOC Total organic carbon QBD1200

اين شركت كه از ادغام دو شركت HACH آمريكا و Dr. Lange آلمان در سال 1999 ميلادي بوجود آمد توانسته با استفاده از تجربه 120 ساله اين دو شركت ، ابعاد جديدي در زمينه آناليز آب را براي كارشناسان كنترل كيفيت و محققان به ارمغان آورد. محصولات شركت HACH-LANGE شامل دستگاههاي اندازه گيري ، مواد شيميايي و واكنش گرهاي مربوطه است.شركت آبان مهر بعنوان فروشنده و وارد كننده مستقيم محصولات اين شركت قادر به تامين نيازهاي مختلف مشتريان محترم در زمينه محصولات اين شركت است.

برچسب ها محصولات hach ,
بازدید : 762
11 زمان : 1399:2

ژئوممبران HDPE

ژئوممبران hdpe (High Density Polyethylene Geomembrane)

ژئوممبران hdpe، ورق هاي پليمري از جنس پلي اتيلن سنگين HDPE هستند كه در برابر سيالات مختلف مثل آب، نفت، مواد شيميايي و رطوبت نفوذناپذير هستند.

از جمله ويژگي هاي ژئوممبران hdpe مي توان به مقاومتش در مقابل گرما نام برد كه توانايي تحمل 70 درجه سلسيوس گرما را نيز دارد. عمر ژئوممبران hdpe بالاي 80 سال است. از ديگر ويژگي هاي قابل توجه ژئوممبران hdpe مي توان به مقاومتش در مقابل اشعه UV خورشيد نام برد. اشعه ماورابنفش تا حد زيادي منجر به كاهش مقاومت هاي مكانيكي مواد مي شود. با اضافه كردن درصد كمي كربن سياه به ژئوممبران hdpe، مقاومت اين ماده در مقابل فرابنفش بسيار بالا خواهد رفت. مشخصه اصلي ديگر اين ورق ها مقاومت در برابر حملات بيولوژيكي، رويش گياهان، جلبك ها و حمله حشرات و جوندگان است. انعطاف پذيري و مقاومت بالا در مقابل پارگي و سوراخ شدگي نيز از ديگر ويژگي هاي ورق ژئوممبران hdpe است. همچنين ژئوممبران hdpe داراي امكان افزايش طول است بدون اين كه پاره شود و ترك بخورد. از مزاياي مهم ژئوممبران hdpe، مقاومت بالا در برابر زمين لرزه و رانش زمين است و نيز بر روي هر بستر هر چند آهكي و مسئله دار قابل نصب است.

كاربردهاي ژئوممبران hdpe:

در اين بخش به بررسي كاربردهاي مهم ژئوممبران hdpe مي پردازيم:

  • پوشش كانال هاي انتقال آب و فاضلاب
  • عايق كردن مخازن خاكي و بتني آب كشاورزي
  • عايق كردن مخازن خاكي و بتني پرورش ماهي و ميگو
  • پوشش دهي مخزن هاي ذخاير مواد شيميايي

معايب ژئوممبران hdpe :

  • انبساط حرارتي بالا
  • پتانسيل براي شكاف خوردگي
  • مقاومت پايين در پارگي

جهت بهره گيري از مشاوره رايگان و كسب اطلاعات بيشتر در خصوص فروش ورق ژئوممبران HDPE و ساير انواع ژئوممبران، در تهران و شهرستان ها با كارشناسان ما و با شماره 09128650229 در تماس باشيد.

بازدید : 765
11 زمان : 1399:2

مقدمه از بخش‌هاي بسيار مهم براي چاپ مقاله به حساب مي‌آيد و نوشتن آن بسيار سخت و داراي اهميت زيادي است.

به همين دليل اكثرا ترجيح مي‌دهند كه آن را در انتهاي كار بنويسند تا نكتۀ مهمي از قلم نيفتد. در هنگام نگارش اين بخش بايد خوانندگان را از تاثير تحقيق خود بر حوزۀ پژوهشي آگاه كنيد و بر خلاف نوشتن چكيده، هيچ محدوديتي براي استفاده از واژگان ندارد، اما بهتر است كوتاه و رسا بنويسيد.

توجه داشته باشيد كه نوشتن مقدمه با نگارش چكيده مقاله متفاوت مي باشد و شما بايد تفاوت اين دو را به خوبي بشناسيد. مقدمه يك مرور كلي دربارۀ مقاله است و به معرفي موضوع اصلي مي‌پردازد. در شروع آن بايد ايدۀ كلي در ارتباط با موضوع خود را در اختيار مخاطب قرار دهيد و سپس درمورد مسئلۀ پژوهش، فرضيات و تزهاي خود صحبت كنيد. شما بايد چگونگي حل مسئلۀ پژوهش را شرح دهيد و با ارائۀ سر نخ‌هايي جالب، مخاطبان را مجاب به مطالعه كل متن خود كنيد.

نگارش يك مقدمۀ خوب براي چاپ مقاله تضميني ، چه مباحثي را بايد در بر بگيرد

1- سعي در كوتاه نويسي داشته باشيد

اگر چه محدوديت لغت براي نگارش اين قسمت وجود ندارد، اما بهتر است كه تا حد امكان كوتاه نوشته شود اين نكته را مخصوصا هنگام چاپ مقاله isi در نظر داشته باشيد، زيرا اگر متن اين بخش طولاني باشد خواننده را خسته مي‌كند و از اثر گذاري مطلوب روي مخاطبان جلوگيري مي‌كند و امكان منصرف كردن وي از خواندن كل متن را دارد.

2- سازماندهي مناسب را براي خود تعيين كنيد

مقدمۀ مقاله بايد با جريان اصلي آن همراه باشد بنابراين بهتر است كه ابتدا تيترهاي مطالب خود را تعيين كنيد و سپس اقدام به نوشتن متن مقدمه كنيد تا مسير متفاوتي براي هر كدام ايجاد نشود.

3- پيش‌ زمينه خوبي را آماده كنيد

اولين وظيفه‌اي كه يك متن مقدمۀ خوب دارد، اين است كه صحنه‌اي مناسب را انتخاب كند تا مخاطب را در جريان كلي نوشته قرار دهد. اين قسمت اولين پاراگراف مي‌باشد و مي‌تواند به روايت تاريخچه‌اي مختصر از پيش زمينه موضوع بپردازد و سپس تحقيقاتي كه از ابتدا تا حال انجام شده است را به صورت كلي بيان كند.

نوشتن اين قسمت به منطق پژوهش ختم مي‌شود و نشان مي‌دهد كه تا چه ميزان پژوهش‌ شما مبتني بر تحقيق‌هاي قبلي است، آيا به موضوعي جديد كه كمتر كسي به آن فكر مي‌كند، مي‌پردازد و يا اينكه آيا به بهبود نتايج تحقيقات پيشين مي‌پردازد يا خير.

4- اهميت را شرح دهيد

براي نوشتن اهميت يك نوشته، بايد اهداف و روش‌هاي انجام كار خود را به خوبي شرح دهيد و تاثير پژوهش خود را بر موضوع مورد بحث تشريح كنيد.

5- فرضيات را بيان كنيد

مبناي اصلي تمامي پژوهش‌ها، فرضيات آن مقاله است. بنابراين بايد تمام فرض‌هايي را كه در طول نوشتار خود داريد در اين بخش شرح دهيد. با اين كار فرصت ارزيابي و تفسير نتايج را به خوانندگان مي‌دهيد. دليل ديگر بيان اين فرضيات اين است كه هر ضعفي در يك نوشته مي‌تواند باعث ايجاد يك مسئلۀ پژوهشي جديد شود.

6- محدوديت‌ها را ذكر كنيد

بيان محدوديت‌ها و ضعف‌ها در مقدمه بهتر از ذكر آنها در بخش بحث است. مقاله، فضايي است كه از همان ابتدا بايد ضعف‌ها بيان شوند و اگر خواننده از ابتدا به اين موضوع آگاهي داشته باشد به راحتي مي‌تواند در مورد روايي پژوهش قضاوت كند.

7- مسئله را تعريف كنيد

در انتهاي متن مقدمه مقاله، بايد دقيق اين موضوع روشن گردد كه مخاطب قرار است به چه مواردي دست يابد. در بخش نتيجه‌ گيري و بحث بايد مجدد به مقدمه ارجاع داده شود و اگر مسئلۀ تحقيق در مقدمه به خوبي و روشني ذكر شود، ارجاع دادن به آن آسان‌تر و راحت‌تر خواهد بود.

بازدید : 787
11 زمان : 1399:2

نام اصلي: حميد حسين زاده

تولد:۱ بهمن ۱۳۷۰ (۲۶ سال)

ملك ميان، قاسم آباد (رودسر)،چابكسر، گيلان، ايران

مليت:ايراني

سبك (ها):پاپ، موسيقي تلفيقي

حرفه(ها):خواننده، آهنگساز و نوازنده و شاعر

ساز(ها):سازهاي كوبه اي

سال هاي فعاليت:۱۳۹۵-اكنون

تحصيلات:فوق ديپلم تأسيسات صنعتي

حميد حسين زاده با نام هنري حميد هيراد ، متولد ۱ بهمن ۱۳۷۰ در روستاي ملك ميان چابكسر گيلان خواننده سنتي و پاپ تلفيقي ايران است. هيراد در حالت كلي نامي پسرانه با ريشه فارسي بوده و به معني خوش خنده و خوش رو و كسي است كه چهره اي خوشحال و شاد دارد.

دانلود آهنگ جديد حميد هيراد

سبك موسيقي حميد هيراد

مهم ترين خصوصيت آهنگ هاي حميد هيراد را مي توان اشعار آن دانست. اشعار مورد انتخاب او اكثرا داراي فضاي تغزلي هستند. اين در حالي است كه موسيقي «هاوس» يا «اي دي ام» با حال و هواي پاپ ارايه دهنده اين اشعار تغزلي هستند. همچنين نوع آواز حميد هيراد نيز يادآور موسيقي تلفيقي اين روزها است. ساز تخصصي وي دف و تنبك است و دستي در سه تار هم دارد.

دانلود آهنگ جديد حميد هيراد

عشق نافرجام حميد هيراد در دورهمي فاش شد

حميد هيراد در شبي كه مهمان مهران مديري در برنامه دورهمي بود ،در پاسخ به اين سوال كه آيا تا به امروز عاشق شده است، عنوان كرد:همه طبيعتاً اين اتفاق در زندگي هايشان رقم خورده است. بله، عاشق شدم، اما به عنوان اولين عشق تجربه خوبي نبود و متاسفانه ايشان فوت كردند.

بازدید : 764
11 زمان : 1399:2

لباس كار به عنوان يكي از وسايل استحفاظي فردي بوده و كليه كاركنان بايد با لباس كار متناسب با محل كار در سر كار حاضر شوند.

لباسكار به عنوان يك پوشش سراسري تنه، دست و پاها را در مقابل شرايط محيطي محافظت مي كند. ساده ترين شكل لباس كار در دو فرم ظاهري بلوز و شلوار يا كاپشن و شلوار (دو تكه) و يا لباس كار يكسره( يك تكه) و از جنس پلي استر پنبه، ويسكوز، كتان، فيلامنت يا تركيبي از آنها استفاده مي شود.

. بديهي است كه هر چه الياف به كار رفته در پارچه طبيعي تر باشد، تبادل حرارتي آن بهتر و آسانتر صورت خواهد گرفت. لباس كارهاي مخصوص شرايط ويژه كه ازجمله لباس كار عايق سرما و رطوبت، لباس كار نسوز و ضد حرارت و لباس كارهاي ضد مواد شيمايي و راديو اكتيو بايد از پارچه هاي مخصوص استفاده شود. مثلا لباس كاري كه براي حفاظت در مقابل گرما و حرارت ساخته مي شود با پوشش آلمينيوم كه تا 90 درصد اشعه مادون قرمز را برگشت مي دهد ساخته مي شود. اين نكته را هم متذكر مي شويم كه بسياري از مديران، براي كاركنان خود لباسكار تبليغاتي سفارش مي دهند.

در هر صورت لباس كار بايستي با توجه به خطراتي كه در حين كار احتمال دارد كه براي كارگر بوجود آيد انتخاب شده و به نحوي بايد باشد كه از بروز صدمات حتي المقدور جلوگيري به عمل آورد.

1. لباس كار بايد به اندازه و متناسب با بدن استفاده كننده باشد

2. در صورتي كه انجام كار ايجاب نمايد كه كاركنان آستين لباس كار خود را مستمرا بالا بزنند، بايستي از لباس كار با آستين كوتاه استفاده شود

3. كاركناني كه با ماشين آلات كار مي كنند، و يا در كنار ماشين آلات مشغول كارند بايد از لباس كاري استفاده كنند كه هيچ قسمت از آن باز يا پاره نباشد - آويزان كردن ابزار، كليد، ساعت و نظاير آن اكيدا ممنوع است

4. كاركناني كه در محطيهاي آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و يا مسموم كننده به كار اشتغال دارند حتي المقدور نبايد از لباسهاي جيب دار و يا لبه دار( مثل دوبل شلوار) يا استفاده از مغزي دوزي و امثال آن استفاده شود، چون گرد و غبار و مواد مضر مذكور در لبه هاي لباس باقي مي ماند.

بازدید : 745
11 زمان : 1399:2

دانلود آهنگ جديد سامان جليلي و ترانه سامان جليلي در مرجع آهنگ جديد ماي ترانه

سامان جليلي يكي از خواننده هاي جوان كشور است كه در سال 1369 متولد شده است . وي از سال 1388 تا كنون به صورت حرفه اي اقدام به پخش موسيقي و همچنين آلبوم نموده است اما ابتدا به صورت زير زميني اقدام به انتشار آثارش ميكرد اما براي اولين بار آلبوم پرتگاه را با مجوز روانه بازار موسيقي نمود وي علاوه بر خوانندگي اقدام به آهنگسازي و تنظيم آهنگ نيز ميكند.

وي از جمله خوانندگان پركار است و بيش از 50 قطعه تك آهنگ و آلبوم منتشر كرده است.

سايت ماي ترانه به صورت اختصاصي اقدام به انتشار آثار اين خواننده محبوب نموده است و در ادامه ميتوانيد ليست كلي از آهنگ هاي جديد سامان جليلي را در اين بخش مشاهده كنيد و يا به صورت آنلاين اقدام به پخش آن نماييد تا درصورت رضايت كامل دانلود نماييد.

براي دانلود آهنگ جديد سامان جليلي كليك كنيد

بازدید : 754
11 زمان : 1399:2

رسانه بزرگ صدا باران براي شما كاربران عزيز همه ترانه هاي جديد از محسن ابراهيم زاده را به همراه متن و بهترين كيفيت آماده كرده است

براي دانلود آهنگ جديد محسن ابراهيم زاده رسانه صدا باران را دنبال كنيد.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 5091
  • بازدید کلی : 2021958
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی